Saturday, December 18, 2010

Hari Jejak Kasih Bersama Aliens dari Palam

Senyum.
Hari yang sangat manis. hari ni ada tetamu dari palam ; puncak alam. My besties since in sakti. Si Amoi bersama sama Chin Peng dan Katak yang Comel.Dah lama tak jumpa dengan diorang disebabkan masa yang terlalu mencemburui hidupku sebagai seorang pelajar.Tuhan macam tahu tahu je aku rindukan korang.

Chin Peng : Hello
Aku : Yo Assalamualaikum. Ada pe tiba tiba cari aku?
Chin Peng : (gelak) Eh kau kat mana ni?
Aku : Baru keluar bilik studi, tadi ade discussion ngan membe.
Chin Peng : Eh, Nurul kita orang nak g kfc seksyen 2 ni. jom la join.
Aku : Ha? la asal tak bgtau awal2 aku bru je plan nak g makan after zuhor nanti.
Chin Peng : Ala datang la. budak budak ni pun ada sekali.
Aku : Alamak tak cakap awal2 aku baru je basuh semua baju. Sapa je yg ade?
Chin Peng : Leeya ngan Gadot
Aku : Oh yeke? ok2 tak janji tapi nanti aku bagitau.

Gembira. Lama tak jumpa diorang, dah ada peluang takkan taknak pergi pula kan. Aku ngan membe2 sini pun pergilah ke seksyen 2 untuk jumpa ngan diorang. Malu. Gadot cakap aku makin bulat .Malu dengan kebenaran yang dinyatakan. Tujuh kilo kot naik. Semua agak terkejut dengan perubahanku yg comel ini. Gelak, okkay tak kelakar. Kat KFC, nad ajar main teka kuda. Ntah haram satu apa aku tak paham. Asyik salah je teka berapa ekor kuda.haha.

my guests ;  amoi, chinpeng, katak comel

ibu katak dan anaknya yg telah dibunuh dan diawet menjadi pasu


Lepas makan, aku bawa diorang ke Plaza Alam Sentral. Lepas tension berkaraoke, hamek kau lapan lagu kami tibai. Nyanyi main aci redah je. Sampai sakit tekak dibuatnya. Korang memang lah saja kasi aku jadi cam ni kan.After that jalan jalan keliling PAS plus cari sourvenier untuk elort punya birthday. Jalan sana jalan sini tanpa matlamat yang pasti. Around six lebih barulah kami berpisah membawa tujuan masing masing. Yang penting hari ni lebih manis dari hari semalam.Sebelum berpisah, leeya gives me a lovely birthday gift. wah terharu sebab even dah lama tapi still dapat hadiah. thanx leeya ;)

Then when i was in the bus i realised that i back to uitm without say anything and no huggs and kiss. Then i got a call from Nad. I just wanna say sorry sweety sebab kita berpisah without say a goodbye.
a lovely gift from leeya ; suka sangat

p/s I love U guys..I miss the moment when i prank Gadot twice..(senyum)



2 comments:

  1. prank !! yang 2 aku suke ! gilerrlahh koranggg ~~ :)))

    ReplyDelete
  2. hahaha..dah lama tak prank prank org..naseb kau lah gadot ;D

    ReplyDelete