Saturday, December 11, 2010

The Stinky Day

hujung minggu kali ni terasa sgt bagus kerana diri ini bisa gunakan dengan berfaedah berbanding sebelum2 ni dimana aku akan memilih untuk tidur sepanjang hari.yelah sebab bayar hutang setiap hari kene bangun awal.  hari ni aku ngan teman teman bisa enjoy hidup di kampus dgn xtvt riadah.bagi boys mngkin common tapi bg girls aku rase eksited tahap cipan.yelah dapat release tension dari hectic life aku.

petang tadi dapat hasilkan tasek tonle sap dgn keringat keringat yg menjalar di setiap lapisan kulitku yg mulus.okkay tipu je.mula mula kami main volley tapi disebabkan kebengangan aku terhadap para mpp yg turun padang utk join kitorg main, aku pon blah jeh buat muka dunno sbb aku tahulah korang terror gila main.okkay fine aku bukan terror sgt pon main tampar2 bende tuh.ngatkan menumpang je aleh aleh buat bola sendiri pula.okkay tak kesah lah maybe life jadi mpp bz sgt smpai tak sempat nak riadah.dah la pggl aku pinky.so yekks. then dah malas nak join main volley aku pun angkut bola basket g main sensorang meninggalkan shyamira, chae, dan huda kat court volley.haha rasain toin. naseb korang lah.dari aku maen volley baik aku redah main basket kataku dalam hati. so at last spent 2 jam ptg td trun riadah berbaloi gila sebab habis busuk badan aku ngan peluh peluh ni.haha mesti geli kan kalau dengar.berbeda plak dgn teman 2 ku yg lagi 3 tu, mereka takdelah berpeluh tahap cipan mcm aku.worthy juga aku keluar dr kandang volley td. 

disebabkan kejelesan dyorg dgn peluh peluh aku tu, dyorg pun ajaklah turun lagi main malam plak.so after mghrb dlm kul 8 kitorg pun turun kompleks sukan lg.aci redah je kami masuk sana. hermm ape ag, dah takde org nk main malam kami pun mainlah skuasy. first time lah dpat main dlm court tu sbb sblum ni asyk ade boys je.ceh padahal sblum ni taknak main skuasy sbb bengang tak pandai main nanti kene gelak ngn org.tapi malam td, who cares kata aku. bukan ade nicol anne davd or abg lan (merujuk kepada azlan iskandar) pun yg nak evaluate kitorg.setakat abg2 n pakcik2 je yg tgk. bengang tak bengang buat dunno sudah.mula mula tu kekok gak ar sbb dah la bola tu kecil je nak dibandingkan ngan bola golf so kalau tak dapat nak balas pukulan terpaksalah terbongkok-bongkok amik bola kat lantai. sakit pinggang aku dibuatnya tapi dah lama lama tu barulah dapat skill nak main dgn lebih baik.cehh dgn nada bangga ni.then tepat 10.30 malam kami pun pulang kat mawar sbb kompleks tu tutup kul 11. so thanx kat membe2 yg sudi beriadah bersama aku sbb hari ni, even penat terasa puas sbb dapat hempuk dinding skuasy tu seiring dgn emosiku yg haru biru.at last dapatlah hilangkan stress dan semua bnda2 negatif yg ade dalam otak aku ni.so two in one lah aku dapat, jantung baik dan dapat mempositivekan semula diri aku ;)))

aku : abg lan, bila abg nak ajar saya main skuasy?
abg lan : awak kene kahwin ngan abg lan dulu baru abg ajar!
*auuwww jangan harap lah cik kak oi*
kak nicol : i'm ur kipas susah mati since i'm in standard five!
nicole : oh yeah? thanx.terharu nye akk ;)
p/s esok kene bangun awal, nak bertolak ke firm auntie's piah. so gudnite ;)

4 comments:

  1. hee buat dialog sndry ~xmalluu !! huk2 !
    >.<

    ReplyDelete
  2. alahh u jeles cakap jelah jeles.okkay fine kalau aku cakap dialog tu betol kau nak caya tak? :P

    ReplyDelete
  3. ehem ehem practice nak jd bini azlan iskandar la katekan ;)

    ReplyDelete