Wednesday, December 15, 2010

Eiffel, I'm in Love



HLOVATE's collections.tapi  tak sempat nak baca semua ;(
.. menulis bukan sebab aku nak cipta dunia fantasi. Hanya contengkan apa yang nak dikongsi dengan orang lain tentang apa yang diketahui. Aku tak banyak ilmu. Aku cuma tau kisah hidup ~ aku, famili aku, kengkawan aku dan orang keliling aku. Dunia ni 'classroom' yang paling besar dengan Allah sebagai 'Teacher the Almighty'. Aku banyak belajar dengan tu. Aku tak pandai tulis bahasa bunga-bunga untuk harukan hati orang. Aku 'just' tulis apa yang aku rasa dan nak orang rasa. Tapi macam kata kawan aku, 'everything needs commercial value and attraction force'; maka aku pun 'draw' je cerita tu ikut 'taste' orang yang nak baca, tapi dengan 'core' yang aku ada sebagai 'basic color', nak 'share' dan bercerita rasa dengan orang bukan senang." 

Katanya lagi: 
"Aku tak pandai melukis, jadi aku tak boleh 'draw n paint' perasaan aku
 Aku tak pandai menyanyi, aku tak boleh lagukan hati aku
 Aku tak ada 'art n skill', maka aku tak boleh nak 'shout out' buat 'graffiti' kat mana-mana dinding... dan sebenarnya aku tak pandai pun menulis... aku tau 'throw out n spill' je..."
 


Hlovate   :)
i give, two thumbs up. memang best boleh
jatuh cinta dengan watak AO ngan ED
not too bad lah, cool ;)
dulu baca novel suka yang love love bagai ;
tapi sekarang ni semua dah stereotaip ;
so jadi boring nak baca novel ;
takde mood lah ; malas lah ; taknak2 sedih sedih la ;

tapi bila dah terbaca Hlovate punya novel ;
mata terus bling bling plus sparkle sparkle ;
memang best lagi lagi versus ;
rugi kalau tak baca versus sebab terus jatuh cinta ;

dari mata jatuh ke kertas ;
dari kertas meresap ke hati ;
kalau dulu baca nak lekas lekas ;
tapi sebab Hlovate terasa dunia nak terhenti ;
sebab Hlovate, aku terus jatuh hati >,<

p/s kepada yg belum pernah baca hlovate try arh baca sebab
 hlovate memang best. baca pun cool je ;)


4 comments:

  1. love novel memang dah bosan.. aku skrg dah minat kat dan brown nye novel.... thrilling beb....

    ReplyDelete
  2. wah..dan brown..i like angels and demon tp tak habis bace ag pun..asyk tangguh je..hihi try la hlovate ;)

    ReplyDelete
  3. ok. aq try... tq bagi idea. tp xtau la kat library ade ke x....

    ReplyDelete
  4. hahaha, ok rasenye ade la kot..eyt john grisham quite good gak lah...

    ReplyDelete