Tuesday, August 14, 2012

Kebetulan Lagi

Assalamualaikum

Jam menunjukkan hampir 12 minit malam. Sambil menunggu ayah di entrance bp mall, kulihat sebuah kenderaan proton wira i guess, meluncur laju di hadapanku. Tiba-tiba penumpang di belakangnya kulihat mengangkat tangan dan melambai, tak tahu kepada siapa ia ditujukan. Aku mula mengamati penumpang lelaki tersebut. Beberapa saat kemudian,

Eh, Shhaaakaaannngg! Aku menjerit. Ibu terkejut lalu menegurku, adus malu terjerit  di hadapan pengunjung yang berada di situ. Kemudian aku melihat shakang terus menurunkan tangannya serta-merta dan berpaling daripada melihatku. Kurang asam budak sorang ni! Kau malu la tu dapat kawan mcm aku duk terjerit-jerit tak tentu pasal. Dannngg kenapa la perangai aku ni tak berubah duk terjerit-jerit kalau jumpa kawan-kawan. Teruja! Hahaha yaaa sekali lagi, kebetulan itu berlaku lagi. 

Kalau dah namanya duk satu daerah, possibility nak terjumpa memang tinggi. Shakang, shakang, kenapalah banyak-banyak tempat mesti engkau yang aku jumpa, dan kenapa mesti di bp mall, dan kenapa mesti aku memalukan diri aku lagi sebagai seorang gadis feminin yang mempunyai aura jerit yang membunuh? Haih -.-

2 comments:

  1. tergelak besar lia bace ni.ahahaha.erkkk time lia pergi bp takde orang pon yang lia jumpe.huuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa yang hang suka sgt datang buat suprise kenapa? tahu jelaa kitorg ni terkurung dlm rumah je.haha

      Delete