Thursday, August 9, 2012

Serangan Mengejut (!)

Dunia semakin kelam dari sudut penglihatanku.
Kepalaku berdenyut-denyut.
Aduh berat sungguh serangan ini.
Aku gagahkan diri menaiki tangga. 
Sampai di separuh tangga, badanku mula goyah
Aku mula merangkak-rangkak
Terberhenti aku di pertengahan perjalanan
Aku melentokkan kepalaku ke dinding, beristirehat sebentar.
Ku jaga langkahku agar tak didengari sesiapa.
Blueekkkk bau perit yang memualkan tapi tiada apa yg terkeluar
Sampai di tangga terakhir aku cepat-cepat merangkak ke bilik.
Aku rebah di hujung katil di dalam kubikel ini.
Kepala terus berdenyut dan perutku mula meragam.

ARRRRRGGGHHHH aku tak tahan!

Aku terpaksa berlari ke ruang istirehat itu.

Lega, kesakitan dapat sikurangkan sebentar.
Hmmm tu lah padahnya makan dua pinggan masa berbuka tadi.
Makan tak hengat dunia, itulah penangannya! teeheeee

# Harini belajar masak Macaroni cheese dgn Makcik
Bila Macaroni cheese + Kambing bakar + Fries, inilah padahnya (huh!)

No comments:

Post a Comment