Friday, April 15, 2011

Memori Cinta Daun Pisang

Kosong.
Tak, tak ada apa-apa pun.
Serious. 
Cuma rasa sedih je.
Fikiran semakin bercelaru.
Emosi haru biru.
Tapi takpe, saya nak jadi macam stone cold.
Tak macho la kan sedih sedih ni.
Cool je babe.

***

Aku kena serang heartburn lagi do.
Rindu kat Mae Myra yang terus berlari g bilik aku lepas tau aku kena heartburn tahap cipan.
Teringat juga pada korang yg setia temankan aku pergi klinik time aku sakit macam ni even perut dah kebulur nak makan mcd.
Tapi takpa aku tak perlu risau lagi sebab stock ubat empat puluh hinggit klinik doktor pelik hari tu masih ada lagi. kah kah kah.
Semoga Tuhan sentiasa kurniakan korang pendamping ketika susah atau senang kelak.


Kau muka rock tapi dalam hati ada taman do. Silap aku lambat kenal kau dulu time Sakti. 
Thanks sebab sentiasa jadi Kakak yg baik untuk aku ;)


Thanks Ichip; Rindu nak dengar cerita kau;
 Kau kawan yang baik; I Adore your high self esteem 


Mimiey, bagi aku kau kadang2 macam adik tp kadang2 macam kakak aku ; 
Thanks untuk segalanya.




p/s :
1.kita terlalu leka mencari berlian hinggakan kita lupa permata di depan mata lebih bernilai dari segalanya.
2.kadang-kadang kita sampai tak tahu apa yang kita nak dari kehidupan ini. tapi semoga sampai satu masa sesuatu rahsia itu akan tersingkap sedikit demi sedikit.

9 comments:

  1. betul tu nurul. kite selalu nak nyg jauh, ti yg dekat, kite x amek peduli lgsg kn, huhu~

    nyway, kangen banget sama kamooo~

    ReplyDelete
  2. heartburn tu ape? huhu

    ReplyDelete
  3. emy : huhu kau lah ni. langsung tak amik peduli kat aku. hari2 aku mimpi kau tau.hahaha imy too ;)

    nad : hati terbakar? lebih kuranglah tp lebih kepada ulu hati lah. rasa mcm dada kene cucuk2. penah rasa tak?

    ReplyDelete
  4. ooo okay penah2 :)

    ReplyDelete
  5. Mimiey, bagi aku kau kadang2 macam adik tp kadang2 macam kakak aku ;
    Thanks untuk segalanya.
    ; KAU NAK KASIK GUA LELEH KE DER ? :P

    HAHA; laen kali kalau saket pergi klinik bayau 40 hinggit aje =.=

    ReplyDelete
  6. banat : HAHAHHAHA, cehhh, BAJET LUU BOLEH LELEH KE DER WA CKP CAMTU? dah la banyak bagi pil buang angin. tapi aku tak buang2 angin pon. HAHAHAHA

    ReplyDelete