Wednesday, May 23, 2012

Tiba-tiba Teringat Kat Kau Laa

Dah hampir empat tahun hubungan kita masih dingin kan. Berkawan hampir tiga tahun pun aku masih tak kenal dengan kau. Kalau aku masih boleh bertahan dengan kerenah kau, kenapa  tidak engkau? Kau memang serahkan 100% kesalahan di bahu aku kan. Kau tahu kan yang aku tak sengaja? kau tahu kan yang aku memang suka berkawan dan bekerja dengan kau? sebab kita kan kawan. Bukankah kawan patut menerima kawannya seadanya? Mengapa kau pilih jalan begini? adakah sebab kau memang tak mahu kita jadi seperti dulu? seperti kawan kita yang lain. Mungkin teruk rasanya berkawan dengan aku, maaf.

Kau yang meminta kita untuk tidak bertegur sesama sendiri dahulu walaupun kau sudah maafkan aku. Aku pelik bukankah memutuskan silaturrahim itu sesuatu yang dilarang? Kau manusia pelik. Sanggup kau simpan dendam kau, sampai hati kau sedangkan kau tahu aku sayang kau sebagai kawan aku. Seriously. Mungkin tunggu aku dah tiada baru kau akan kenang persahabatan kita balik kan. Sampai hati kau. Aku doakan kau bahagia.

Kalau kita dah berbaik dulu mungkin kita dapat tangkap gambar sama-sama sesama kita kan. Takpelah aku harap kau sedar yang aku gembira kau pernah jadi kawan aku. Dulu.

Kalau kau baca ni, aku harap kau tahu yang aku minta maaf dan harap kau sudi jadi kawan aku semula. Macam zaman kita berkawan dan bekerjasama dulu-dulu. Memori bukan :)


8 comments:

  1. nurul!!!jgn la ckp cmni...kita masih kawankan???hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA sengal la daten ni. awok kan kawan saya sampai bila-bila.hehe

      Delete
  2. asal ngan akak?? ok.. pipah tahu.. pipah budak kecik~~ hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha hmm tahu pung. ni masalah org dewasa, budak kecik main jauh-jauh :P

      Delete
  3. hmm.. so this explains everything..

    ReplyDelete
  4. i think i know.but i'm not sure whether i'm right or wrong.chill my dear.times will heal everything.only we don't know the exact time.just pray to Allah.He will always listen to you. ((= both of you gonna be okay.^^
    i also wanna say sorry for every things that i did wrong to you.i think there's a lot.sooooorrrrryyyy cinderella's stepsister.hee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YOU DON'T SAY! hehe
      But it has been 4 years lya. tiada apa perubahan. even u sama, jumpa pun tak tegur malah avoid each other.

      Alaaaa jangan mcm tu, kita tak pernah fikir apa2 pun malah sebaliknya i know people do mistakes and learn from it. it just that we're not matured enough at that time espc me.that is why i considered my self as c's stpsster! suka sakitkan hati adik tirinya. hahaha #random!

      Delete