Saturday, June 4, 2011

No, I'm Not Lucky, I'm Blessed

serius aku cuak gila. pagi tadi dok mimpi benda yg mengarut.

aku mimpi aku jadi seorg pembunuh. i killed my roomate and guess what roomie aku tu a guy. memang crap gila lah sebab how come a girl shared a room together with a guy kan. tapi aku tak ingat la pulak apa motifnya aku duk bunuh member aku tu. situasinya macam dekat hostel and i'm really scared sampai aku sembunyi dalam toilet bila warden buat checking. yang peliknya ada seorg cleaner toilet tu tahu aku sembunyi dalam toilet and aku ingat lagi apa yang dia cakap. he said "aku tahu, kau kan yang bunuh dia" .omaigod he knew.

after that i realised yg sbnye aku tak berniat nak bunuh dia. tapi semuanya bagaikan terlambat sebab aku boleh ditangkap atas dakwaan membunuh and masa tu aku mula memikirkan yang how come aku nak defense myself utk kategorikan kes aku sebagai culpable homicide as  i didnt have any 'mens rea' to conduct the murder. arggh gila wehh. aku rasa takut sangat sampailah aku berharap it just a dream. i tried to yell and then aku terus terjaga dengan berpeluh-peluh dan menghadap kipas sampai muka aku jadi sejuk.

bila dah bangun tu, aku rasa bersyukur sangat sebab it just a dream. aku tengok jam dah pukul 9.30 pagi. lepas tu aku bangun dan minum segelas air bersama 6 biji chlorella konon2 nya macam ubat penenang. then aku sambung tdur aku balik tapi sekali lagi dapat mimpi pelik. unfortunately aku tak ingat sbb mimpi pasal gajah and anak gajah. sumpah weird. 

lepas mimpi kedua tu, aku terus taknak sambung tdur lagi eventhough mata rasa berat lagi. lagi satu memandangkan dah nak masuk lunch hour kan. aku beritahu my parents and diorang pun gelakkan. yang paling tak boleh tahan diorg duk persoalkan macamana roomate aku boleh plak a guy kan. haha nama pun mimpi kan. anything can be happened. yang tak boleh blah tu, ibu siap tanya : "ada tak mimpi tu akak masuk toilet?" aku pun jawablah ada kan. and then ibu gelakan kuat2 sebab memang kerja syaitan lah tu sebab syaitan ni kalau kita tidur lepas je subuh mula la dia main2kan kita and bawak kita masuk toilet sebab tu kan tempat dia. hahaha aku terkena. memang sah sahlah aku cari nahas tdur waktu matahari dah memancak kat kepala sebab tu kena mainkan dengan syaitan. siot punya makhluk. apa-apa pun, rasa relieved gila sebab i'm not a murderer!

lastly, kenalah ceramah pasal tidur dengan ibu. haha.

4 comments:

  1. ohoo! buatnya rumet kau jodoh kau t cemane?? haha. tula tidur lg lepas subuh **sambil buat muka innocent. LOL**

    ReplyDelete
  2. adeehh nad, kesitu pulak kau eh. dah terang tang tang setan duk kacau aku tdo. dia saje je tu nak hasut aku dgn roomate tu, tapi aku kan kuat so aku bunuh jelah. nak elak zina. hahaha btw, kau pun 2x5 kan.hehe

    ReplyDelete
  3. haha.. macam best je dpt mimpi bunuh org... :P

    ReplyDelete