Wednesday, May 11, 2011

Kinda Spooky

Salam.

Just wanna make a simple and short story about a girl next door....
thats kinda spooky. teringat perbualan  eh jangngan my sista petang tadi around 6 lebih.

atin : kak, jiran sebelah kita ni ada anak kecil kan. 
yang selalu bising and nangis tu kan?
aku : aah kenapa??
atin : kak, tadi tahu tak atin nampak dia bercakap sorang-sorang 
masa atin tengah angkat baju kat depan.
aku : huh? yeke? dia cakap apa?
atin : mula-mula, atin ingat dia  main anak patung ke apa, tibe-tibe atin
 dengar dia cakap macam ni 'eh, janganlah main kat situ, nanti ada keretalah
 (sambil buat gaya menarik seseorg)'
aku : yeje atin ni. (padahal cuak). habislah dia dah nampak atin
atin : huh? ishh tak tak tak mana ada :(

aish adik aku sorang ni. buat aku cuak je. dah lah tiap2 hari aku duduk rumah sorang-sorang sampai tgahari and tdo lambat. pokoknya aku rasa maybe disebabkan kawasan sebelah perumahan kami ni tengah under construction sebab tgah buat jalan and bangunan2 untuk uthm, sbb tu lah macam2 ada. hehe. apa2 pun kita memang kena percaya dengan benda2 macam ni sebab mereka juga makhluk Allah and sentiasalah kita berdoa supaya tidak diganggu mereka. btw, rupa2 nya ayah aku pun cakap yg dia memang suka cakap sorang2 sbb ayah aku pun da selalu perasan.

semasa aku menulis ni pun aku rasa seram2 cekodok je. asyik2 toleh2 belakang. hehe
*cuba korang toleh belakang, ada apa-apa tak?*

4 comments:

  1. ada! dinding. haayokk nurul. jap g dia g kat kau plak. (:

    ReplyDelete
  2. YA ALLAH NURUL! I REALLY DID TURNED MY BACK TO SEE WHATS BEHIND ME! Post ni influence kita. I didnt read the whole post, takut. baca convo je. :S

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHHAHAHAHA. Qiela2, kita lupa yang awak ni cepat ter distract and influence. haha jangan fikir bukan2 eh :D

    ReplyDelete