Friday, July 22, 2011

Semuanya Kerana Anak Makcik Lily

Salam.

Yeeehhhaaa akhirnya penantian selama lapan hari tidak berakhir dengan kekecewaan setelah sebentar tadi aku berjaya juga menonton filem anak encik james potter yg dah pun ditayangkan sejak 14 july yang lalu bersama-sama adik perempuan ku. suka suka suuuuukaaaa sangat! plus plus td tengok yg 3D punya yg berharga RM15 tapi takpe pun sebab amat berbaloi baloi :DD

Kenapa aku jakun sgt nak citer pasal HP? sebab sebab i grew up with him and i don't want to miss any chance to be with him. LOL! padahal aku just tengok HP and The Deathly Hallows Part 1 and 2 je. tak kisahlah yg penting aku dah habis baca semuuaa siri buku JK Rowling tuu. actually memang teringin sangat nak tengok dari haritu tapi sebab takde teman mau diajak. mana taknya, membe-membe sibuk kumpul duit, aku pulak tanam anggur. asal aku free je takde sape yg free. haritu dah tekad dah nak g tengok sorang-sorang je tapi tak boleh sebab kena amaran keras oleh tuan ayah dan puan ibu sebab risau anak gadisnya ini pergi wayang sorg2. but for me, who cares kan. tapi mereka berkeras tak bg. sebagai anak solehah, aku akur dengan keputusan mereka. dah nak give up dah sebab sabtu (23/07) ni i'm going to kelantan for two weeks. and tahu tahu jelah, kelantan kan takde cinema. seeddih dah. hurmm mendung yg berarak hilang menggantikan mentari apabila adik aku bersetuju utk temankan. nasib baiklah hari jumaat dia balik sekolah awal. hahaha thanks atin :))

Akhir kata, aku percaya, setiap kegembiraan dan keseronokan yg melampau pasti akan dibalasi dengan kesedihan. sebab apa? sebab bila dah balik rumah baru perasan barang2 yg kami beli sebelum menonton wayang td tertinggal di bangku depan toilet bp mall *i'm so sureee*. apaa lagi melalak la adik aku smpai sekarang sebab tshirt yang dibeli td dah tertinggal. walaupun baju tu berharga hanya rm30 lebih, but still we regretted. ceeit dah la shopping apa semua pakai duit ibuayah. haish. aku pulak, tertinggal perfumes and facial foam. so kepada mana2 warga batu pahat y menjumpainya, saya ikhlas memberi T_T

Kami menunding jari sesama sendiri. adik aku kata aku yg salah sbb terlalu leka main game dekat handphone. weehhee gua memang kalau dah main block d memang luppaaa semuaa do. tapi aku balas adik aku yg salah sebab tak check betul2 and asyik depending on me. haaaihh. tak tau nak salahkan siapa. nasib badaaan :(

apa pun encik Harry Potter dan keluarga serta sahabat handai, Goodbye! I'm gonna miss you guys and thanks for the memmories :')

No comments:

Post a Comment