Saturday, February 19, 2011

Am I to Sensitive?


What do i feel today?
Sentap.serious sentap.

Bagaikan melukut di tepi gantang
Begitulah aku
Di dalam hidupmu
Ada tiada tak memberi kesan...


I do not need any explanation from you.
Not even once.

So, just leave me alone 
Just let me heal it by myself.

I do not need sympathize
I just want u to understand if u're in my shoes.

If that, u'll know how do i feel it.
That's me, don't expect that i could be like you.
We're different and will never be the same.


I have a right to express my feelings.
So just zip out your mouth.


Nota maut:
1. tak mengapa aku dilupakan tapi ingat sekali kau dah lupakan aku, aku akan terus lupakan kau.
2.aku tak pernah rasa terlalu sentap sebegini, jadi nasib kaulah jadi mangsa aku.
3.kalau rasa bersalah, tolong diam dan lempang muka kau sendiri
4.tak salah kalau kau tak ingat aku tapi aku heran kau lagi ingat yg lain
5.anggap sahaja kau betul dan blah la sebab aku tak akan terima alasan kau.

5 comments: