Wednesday, February 1, 2012

Sejuk Hati : Kak Azni and Abg Iq

Assalamualaikum.

Login facebook macam biasa tadi, selesai check semua noti click ruangan home and found this sweet picture of my seniors (2005.)

Image from Kak Azni


Selamat Pengantin Baru untuk Kak Azni Nabela and Abg Iqtidar. thanks for the invitation masa 21 january haritu. but unfortunately tak dapat hadir atas sebab tertentu (last minute!). Bukan nak mem 'promote' mereka tapi tak tahu kenapa gambar ini sangat menarik perhatian. ini bukan pervert atau stalker thingy la!

Teringat ayat shakang masa form 4 dulu "Nurul, tahu tak, aku tak tahu kenapa tapi bila aku tengok Imran n Anis, sejuk je hati aku" this what i feel time tengok gambar ni. hewhew sejuk hati. Actually terkejut juga dapat tahu abg iq and kak azni nak kahwin yelah ingatkan ianya sekadar cerita ketika sekolah menengah dulu. yelah masing-masing kan former Presiden n Timb Presiden sekolah, jadi takda lah sangat cerita pasal hubungan diorg sebab mereka sangat komited dengan tugas dan mereka juga merupakan role model pelajar lain. yelah orang pandai-pandai kan. itu pun aku tahu mereka bersama ketik akhir tahun masa aku form 1 dulu. time tu memang noob la kan, hari last day sekolah pergi mintak tandatangan/biodata akak2 senior form 5. haha and then nampak mereka berdua sedang berbual-bual kat meja study sambil senyum2. haha tapi tak terfikir apa sangat pun. hewhew. Siapa sangka, ini semua urusan Tuhan. Alhamdulillah jodoh mereka kuat walaupun terpisah jauh di dua benua (ada tak benua Eropah and Amerika? kalau ada betul la tu). 

'Kejar dulu cita-cita baru kejar cinta'. i guess its the right term for them. Mudah-mudahan mereka dijadikan contoh oleh junior junior yang lain terutamanya aku. hehe. Semoga berbahagia di dunia dan di akhirat and semoga jodoh anda berdua panjang sehingga ke syurga. Insyallah.

11 comments:

  1. sukee jugak!^^
    ayat shakang tu pon sukee jugak!(=
    ehehehe and jealous to infinity jugak!hee.
    kenape tak letak dp kak azni sekali tu,,tu pon cantik!

    ReplyDelete
  2. hahaha rasa mcm geli ketiak time dengar shakang cakap mcm tu. haha
    dp kak azni? tu pun comeeeyy tapi sebab terasa macam sejuk hati lepas tengok pic ni. time diorg honeymoon la kot ni. lepas ni tggu turn lya pulak! :pp

    ReplyDelete
  3. ehehehe.tunggu my turn ea?confirm laa lameee lagi.nurul dulu kot.ehehehe.erm,,find for me one good guy that can be the best husband for me.ehehe.tapi malas laa nak fikir dulu.still young.hehe

    ReplyDelete
  4. aku pun rasa suka sangat tengok gambar tu.rasa macam nak kahwin pun ada.bhaha

    ReplyDelete
  5. korang, same here :)
    sgt sweet ok.. mmg seswai dijadikan contoh utk kite2 ni.
    skrg rilek2 je dulu.. pas kawen nnt baru blh heboh satu dunia! :D

    ReplyDelete
  6. hahaha tau takpe. sumber inspirasi ni. :)
    hamboi zuley tak menyabar eh! :pp

    ReplyDelete
  7. nampaknya korang semua ni mcm dah tak sabar2 nak kahwin dah. :DD

    ReplyDelete
  8. apa nurul ni? malu la i. haha. relax dlu. stdy x hbis lg. bg aku la kn, aku nk tnggu dh dpt krja dlu bru aku kusutkn kpala psl plih psgn ni. mybe time buat masters nnt aku start serious sikit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak imran, tatau pulak kau nak drop by sini. hehe sorry. yeah i knowwww. aku tak cakap pun right now we have to think about marriage thingy ni la. tapi sampai nak master tu umur kau dah berapa dah? haha

      Delete