Saturday, August 7, 2010

sakit yg aku saje boleh rse

hurmm..sakit tw..mmg sakit..aku boleh analogi kan sakit itu seperti roh aku yg dtarik sekuat-kuatnya oleh izrail sehingga menyebabkn seluruh jasad aku menggeletar dan meronta-ronta ataupun sebagai mane tergilisnya jasad aku oleh objek yg mempunyai bunga hitam yg jelek lagi berat mnybbkn terpancutnya cecair merah membasahi baju aku tetapi aku msh dapat bgun dan setrusnya dicium oleh objek besi yg telah direka bentuk sehingga mnybbkn aku terpelenting jauh ke bumi yg aku sendri tdk thu dmane...hahahaha..hiperbole giler.. ni smue di atas jase baek Mdm Hasnah yg mengajar aku subjek critical thinking yg membuatkan otk ak sgt kritikal sehingga berfikiran melampaui norma-norma kehidupan sebenar..

actually ape yg aku nk luahkan adelah sakit menanggung rindu..rindu aku kepada mereka yg aku kenalkan sebagai "kau"..mengapa perpisahan yg mesti terjadi kepada kita?..evn aku tahu yg berpisah kite bknnye selama-lamanya tp mase yg ligat berputar dan hari-hari aku yg suram tanpa "kau" itu membuatkan aku sakit terlantar ddunia yg aku reka sndiri..kalaula kau boleh rase ape yg aku rse mesti kau akn tahu betapa sengsaranya hidup aku..dan skrg mne mgkin aku boleh lupekan kngn kita bersama..bunyi cm pelik tp ni la kali pertama aku meluahkan ape yg selama ni terpenjara dlm hati aku..dan kemudian di kunci rapat2 sehingga kunci tu menggilis perasaan aku sendiri sbb aku lupa yg aku da letakkn "kau" dalm hati aku dmana hati adalah medium benih-benih perasaan tumbuh seperti lalang yg tumbuh di blakang rumah aku setelah berhari-hari jiran aku yg slalu menebas smue lalang2 itu terlupa utk menebas ksemua lalang2 itu sehingga menyebabkan pelbagai spesies bintg dan tmbhn mnjdikannya habitat sementaranya..hahaha..

dah la..akhirnya perasaan aku cme aku je la boleh rse.."kau" pon xleh nk rse ape yg aku rse evn ko phm aku..cme ape yg aku harapkn pde hari2 seterusnya kau akn menjelma dlm hidup aku sebagai seseorg yg amat aku cintai setelah Allah,Rasullulah,n keluarga aku...hehehe tp aku xtw la plak setelah aku kawen t cmne..hahaha..apepon tengs sbb sudi dlm idup aku even aku selalu menganggap kau sumber inspirasi aku dan kau pula menganggap aku sebagai sumber jenaka di kala kebosanan..only u know dat..tp ape apepon tengs skali lagi kerana kau sudi memilih aku sebagai seseorg yg pernah menjadi sahabat kau..smge kau sentisa dirahmati dan diberkati oleh Allah... aku di sini akn terus mengingati dirimu...

I MISS YOU LIKE CRAZY ANIS SUHAILI !

2 comments:

  1. sedih betol aku bace entry ni. sob3

    ReplyDelete
  2. WEH Ain, kau peeping entri lama aku eh? hehe malu la sioottt.hahaha aku pun pening dah bace balik bnde ni ;))

    ReplyDelete