Sunday, October 21, 2012

Saturday Rant

Hujung minggu yang kurang produktif. Mungkin disebabkan mood balik rumah dah hampir tiba. Sehingga kan nak balas kiriman sms pun tak ada nafsu. Nak buat assignments yg berlambak pun bagaikan tak bernyawa and even nak gerakan keypad laptop pun guna kaki. Dan akhirnya seharian aku terdampar di atas katil seperti seekor ikan paus. Sigh. Penghuni kubikel ketika ini hanya aku dan Hud. Dan kami seperti dua ekor ikan paus yg terdampar tinggal tunggu di lapah-lapah sahaja. Ngeh. oh ya, pagi td join 10,000 steps for health = 5.5km dalam Itm. So takda lah mcm ikan paus sangat kan.huhu



Aku : Hud actually apa benda yg awak nak sangat sempena your birthday?

Hud : Emmm entahla..bla bla bla....i want nothing kot. Just nak orang ingat and wish
Aku : .... (Lame lame. haha)..takkan tu je. Honest please... hehe
Hud : Entahla tak tahu.. mungkin nak dilayan mcm someone special. Mcm princess of the day ke. 
Aku : Hahahhaah ayat tak bole blah. Tanak tanya aku pulak ke?
Hud : Hehe tu la fikir juga nak tanya ke tak sebb birthday dah dekat kan...say it..
Aku : Aku tanak banyak pun. Aku just nak kedamaian.
Hud : @#$$%@*#!!
Aku : Hehe aku teringin sangat nak satu hari yg aku boleh dapatkan freedom aku sendiri. aku nak berada dekat tempat yg aman macam pantai atau di atas padang hijau yg berangin. Yang aku bole lihat semua orang dengan perasaan yg bebas. bla..blaa...bla....
Hud : @%@#$^&*#!! Hahahhahaha ayat lagi tak menahan...

Thank you Qilz.

And the rest is history....

So yeah Birthday dah nak tiba. Ada tak sesiapa yg boleh melaksanakan keinginan aku? 
Sekian, terima kasih.

# Sambil sumbat earphone dan lagu Butterfly from Krystal and Jessica berkumandang. Freedom. Sigh ;)


2 comments: